"...εν τω προαστείω της Νεαπόλεως πλανώμενοι... ",
Στεφ. Α. Κουμανούδης, Καθολικόν Πανόραμα των Αθηνών, 1853 (ΜΙΕΤ, 2005)

Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Είμαστε "μικροαστοί". Είναι έγκλημα;

Ακούγεται συχνά  ότι όσοι περίοικοι διαμαρτυρόμαστε για την κατάσταση βίας και ασυδοσίας που έχει διαμορφωθεί στη γειτονιά μας και που συνεχώς χειροτερεύει, είμαστε "μικροαστοί" που κοιτάμε τα μικροσυμφέροντά μας, τα διαμερισματάκια μας, τα αμαξάκια μας, την ησυχία μας. 
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που θέλει να μπαίνει στο σπίτι του στις 9 το βράδυ χωρίς να παρακαλάει και να ζητάει άδεια,
  •  Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που θέλει να βρει το πρωί το αγορασμένο με δεκάδες δόσεις  αυτοκίνητό του, όπως το άφησε και όχι καμένο,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που θέλει κάποια ώρα, επιτέλους, να κοιμηθεί, για να μπορέσει το πρωί να δουλέψει
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει δεν έχω το χαρτζιλίκι του μπαμπά  για να αγοράσω μπίρες και χασίς ούτε  ληστεύω τον περιπτερά, τον ψιλικατζή και το σουβλατζίδικο,
  •  Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που δεν αντέχει όλη τη νύχτα το μπουκαλοπόλεμο, το χασίς, τη μουσική στη διαπασών, τα μαρσαρίσματα κάτω απ' το μπαλκόνι του,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που δε θέλει να καεί μαζί με την πολυκατοικία του, καθώς κοιμάται,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που κινδυνεύει να προπηλακιστεί και να δαρθεί από μια αγέλη, επειδή δεν άρεσαν τα μούτρα του σε κάποιους,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που αρνείται να ξεπουλήσει όσο όσο το σπίτι του και να μετακομίσει, αλλά αγωνίζεται,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που θέλει να βλέπει τα παιδάκια Ελλήνων και ξένων να παίζουν και πάλι στους πεζόδρομους, όπως μέχρι πριν λίγα χρόνια,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που δε θέλει να πληρώνει κάθε τρεις και λίγο εκατοντάδες ευρώ για τζαμαρίες, θυροτηλέφωνα και πόρτες  πολυκατοικιών,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που θέλει να λειτουργεί το περίπτερο στη γειτονιά του και όχι ο περιπτεράς να βρίσκεται στο νοσοκομείο γρονθοκοπημένος,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει  άνθρωπος που θέλει φωτισμό και καθαριότητα μπροστά στο σπίτι του και όχι ένα απέραντο ουρητήριο,
  • Αν "μικροαστός" σημαίνει πολίτης με δικαιώματα και υποχρεώσεις
τότε δεν έχω κανέναν  ενδοιασμό να δεχτώ έναν τέτοιο χαρακτηρισμό...
Πάρκινγκ μεταξύ Α. Μεταξά και Μάνης. Στο έδαφος φαίνονται τα σημάδια από τα νυχτερινά μαρσαρίσματα. Αριστερά, κοντά στον τοίχο, η άσφαλτος έχει ποτίσει από τα ούρα.

Η σπασμένη με καρέκλα τζαμαρία του καφενείου Διδότου και Ζωοδόχου Πηγής. Είχε προηγηθεί η επίθεση από 7 κουκουλοφόρους στον ιδιοκτήτη του περιπτέρου που βρίσκεται δεξιά και ο τραυματισμός του.



12 σχόλια:

  1. Παρ' όλη την υψηλή αναγνωσιμότητα της ανάρτησης, κανείς δεν τολμάει να σχολιάσει.

    Είναι που "ο φόβος φυλάει τα έρμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ότι είμαστε πολίτες με ίσα δικαιώματα,και δεν ανεχόμαστε την επιβουλή των ακραίων θέσεων και απόψεων που προσπαθούν με τη βία να μας επιβάλουν οι διάφορες μειοψηφίες.
    Εμείς οι...μικροαστοί,όπως μειοτικά μας ονομάζουν τους έχουμε δώσει αυτό το δικαίωμα.
    Αλλά δυστυχώς όπως έλεγε ο Ισοκράτης Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ,γιατί καταχράστηκε το δικαίωμα της ΕΛΕΥΦΕΡΙΑΣ και της ΙΣΟΤΗΤΑΣ,διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρρούν την ΑΥΘΑΔΕΙΑ, ως ΔΙΚΑΙΩΜΑ,την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ Ως ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,την ΑΝΑΙΔΕΙΑ του λόγου ως ΙΣΟΤΗΤΑ,και την ΑΝΑΡΧΙΑ ως ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ.
    Σήμερα,μετά από 2500 χρόνια, δεν έχουμε διδαχτεί τίποτα ;
    Μπορούμε να κάνουμε κάτι γιαυτό ;
    Τελικά διαπιστώνω ότι είμαι μικροαστός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν άνθρωπος σημαίνει "μικροαστός",θα μπορούσε εξίσου να καλά να γραφεί στο άρθρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και όντως διαφωνώ με κάποια απο τα..."βήματα" που χρειάζετε κάποιος για να γίνει μικροαστός,ειναι αλήθεια πως αυτή η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και πρέπει σαφώς να την αλλάξουμε..
    Κάθε μαλακισμένο που το παίζει αναρχικός(με τα λεφτά του μπαμπά στη τσέπη) έρχετε απο όλα τα υπόλοιπα μέρη της Αθήνας να εκτονωθεί,να αλλάξει τη ρουτίνα του,ως αντίδραση-βαρεμάρα-ενάντια της μέχρι πρότινος κορεσμένης,βολεμένης του ζωής,σε βάρος της περιοχής και των κατοίκων της,μιας περιοχής που θεωρείται γενέτειρα ριζοσπαστικών ιδεών και πολιτισμού.
    Τα τραμπουκάκια αυτά κάθε άλλο παρα πολιτικές πράξεις και άποψη ασκούν,και μπορούν να θεωρηθούν απο μένα άχρηστα...

    Μην παρεξηγηθώ παρόλαυτα,θεωρώ πως ανήκω στον "ακρο"-αριστερό πολιτικό χώρο,τουλάχιστον θεωρητικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι είναι λάθος:
    * Μικροαστός είναι ο άνθρωπος που τον ενδιαφέρει η ζωουλα του και το πιο πολιτικοποιημένο πράγμα που έχει κάνει είναι να ψηφίζει κάθε 3~4 χρόνια. (Όχι οτι αυτό που κάνει δεν είναι πολιτική βέβαια..)

    * Μικροαστός είναι ο ανθρωπος που η αλήθεια του, τυχαίνει να είναι και η αλήθεια των ΜΜΕ.

    * Μικροαστός είναι ο άνθρωπος που παρότι τον γαμάνε στη δουλειά, βρίσκει εχθρούς σε αυτούς που δεν τον αφήνουν να ηρεμήσει απο το γαμήσι της δουλειάς...!

    * Μικροαστός είναι ο άνθρωπος που η ενασχόληση με τα κοινά, ξεκινάει και τελειώνει με τη φασαρία που δεν τον αφήνει να κοιμηθεί.

    * Μικροαστός είναι ο άνθρωπος που καλεί τους μπάτσους να κυνηγήσουν τα πρεζάκια, για να πάνε πιο πέρα που δεν θα ενοχλούν τη κοσμάρα του.
    (Δεν τον νοιάζει βέβαια οτι η αστυνομία πουλάει τη πρέζα)

    * Μικροαστός είναι ο άνθρωπος που το εντελώς τυχαία συντάσεται με τα συμφέροντα των καταστηματαρχών, και λοιπόν αφεντικών.

    Ε ναι, τό να είστε μικροαστοί, είναι έγκλημα...

    ΥΓ: Παρότι δεν ανήκω στις ονομαζόμενες "βίαιες" μειοψηφίες, και παρότι καταδικάζω τις ηλίθιες ενέργειες που γίνονται όντως σύχνα πυκνά στους δρόμους των εξάρχείων αυτό δεν σημαίνει οτι μπορώ να ανεχτώ έτσι τέτοιου είδους κείμενα.

    ΝΟΙΑΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΤΑΞΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1) Ας δούμε λοιπόν και τον ορισμό του "επαναστάτη" ή "αναρχικού" ή "λιμπερτίνου" όπως τον εννοούν οι υποτιθμένοι θιασώτες του:

    *Αν "επαναστάτης" είναι να θεωρείς "αφεντικό" όποιον έχει ένα περίπτερο ή ένα φούρνο και το δουλεύει μόνος του
    *Αν ο "επαναστάτης" βαφτίζει πουλημένους, όργανα του συστήματος και της προπαγάνδας, ναρκωμένους, πιόνια ή ό,τι αντίστοιχο όλους τους ελεύθερα σκεπτόμενους ανθρώπους που δεν συμφωνούν με τις θεωρίες και τις πρακτικές του, αρνούμενος την πιθανότητα να υπάρχει κάποιος με ελεύθερη βούληση που να διαφωνεί μαζί του
    *Αν ο "επαναστάτης" συνδέει τη φυσική ανάγκη των ανθρώπινων όντων για 8 ώρες ύπνο το 24ωρο αναγκαστικά με κάποια δουλειά (μιας γιαγιάς 80 χρονών ας πούμε)
    *Αν ο "επαναστάτης" είναι πεπεισμένος πως ΚΑΘΕ δημιουργική δραστηριότητα που δεν προάγει τη δική του θεώρηση των πραγμάτων είναι "μισθωτή δουλεία", άσχετα με το αν αρέσει σε αυτόν που την ασκεί ή όχι
    *Αν ο "επαναστάτης" πιστεύει ότι απλές και ανθρώπινες έννοιες όπως "καθαριότητα", "φωτισμός", "καμένο ή ολόκληρο αυτοκίνητο", "άνθρωπος με σπασμένη μούρη" κτλ έχουν δύο έννοιες, μία "επαναστατική" και μία "αντιδραστική" και μπορούν να αξιολογούνται με δύο μέτρα και δύο σταθμά, ανάλογα με το αν ταιριάζουν με τη θεωρία του πάντα (υπάρχει ας πούμε η καλή σπασμένη μούρη και η κακή σπασμένη μούρη)
    *Αν ο υποτιθέμενος "επαναστάτης" ξεχνάει πως την προηγούμενη φορά που πιέστηκαν και στιγματίστηκαν, στο θεωρητικό λόγο και στις πρακτικές, από την "επανάστασή" του όλοι αυτοί που χαρακτηρίζει, τσουβαλιάζοντάς τους, μικροαστούς, είχαμε το Μεσοπόλεμο και την υιοθέτηση ακραίων λύσεων τις οποίες υποτίθεται πως μισεί και θέλει να αποτρέψει
    *Αν "επαναστάτης" είναι αυτός που θεωρεί ότι τα συνθήματα που λένε, κατά λέξη, "Σπάσε, κάψε" θα φέρουν έναν καλύτερο κόσμο, αν μπερδεύει την τράπεζα με το κ τ ι ρ ι ο της τράπεζας και το αυτοκίνητο σαν υλικό αντικείμενο με τον καπιταλισμό σαν σύστημα εξουσίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2)
    *Αν ο "επαναστάτης" πιστεύει πως δεν μπορεί να δει τους ανθρώπους σαν απλά ζωντανά πλάσματα που συνυπάρχουν δίπλα του αλλά αναγκαστικά σαν "παίκτες" σε ένα σενάριο τάξεων με ρόλους προκαθορισμένους από έναν τύπο με μούσια που έζησε το 19ο αιώνα - και αν δεν μπορεί να τους δώσει αξία αν δεν παίζουν σε αυτό το σενάριο το ρόλο που εκείνος θεωρεί πως είναι ο ρόλος του "Καλού", αν δηλαδή αγαπάει τους αφηρημένους, μελλοντικούς ανθρώπους και όχι τους τωρινούς, συγκεκριμένους και ζωντανούς
    *Αν ο "επαναστάτης" θεωρεί πως η "επανάσταση" έχει συγκεκριμένο dress code, συγκεκριμένα αξεσουάρ και face control, με νέους "ιερείς" που επιδίδονται στην κάθαρση μέσω του πυρός, τις δικές της "μυθολογίες" και τους δικούς της "ήρωες" (με προοπτική να γίνουν και αυτοί κάποια στιγμή αδριάντες, που είχαμε έλλειψη) αν πιστεύει πως η "επανάσταση" μπορεί να νιώθει ΟΚ όταν με τις πρακτικές της δημιουργεί πυρήνες νέας καταπιεστικής εξουσίας, "σεριφάτα", "αδερφάτα", "δικούς μας και άλλους", παραμένοντας συνεπής στις όποιες "αρχές" της
    *Αν ο "επαναστάτης" δεν έχει πρόβλημα ο κόσμος να μεταβάλλεται στο παρόν σε καπνισμένα, μαυρισμένα, αφισοκολλημένα μέχρι του σημείο θραύσεως, ρυπαρά ερείπια με έναν αέναο και αιώνιο "πόλεμο" (όπως τα Εξάρχεια)αρκεί η "επανάσταση" να θριαμβεύσει στο... μέλλον και πως αυτό είναι η...ελευθερία και όλα τα υπόλοιπα υποτέλεια και σκλαβιά
    *Αν ο "επαναστάτης" κάνει πως δεν καταλαβαίνει πως η βία, απ' όπου κι αν προέρχεται, είναι η ύψιστη εξουσία, χειρότερη κι απ' αυτήν που υποτίθεται πως αντιπαλεύει, και πως από τη στιγμή που αρχίζει να την εκλογικεύει με συνθήματα του τύπου "Βία στη βία της εξουσίας" όχι μόνο έχει χάσει τη μπάλα από θεωρητικής άποψης αλλά έχει χάσει και το παιχνίδι γενικά...

    Αν ισχύουν όλα αυτά ή ένα έστω από αυτά...

    Τότε αυτό το άτομο ΔΕΝ επαναστατεί για μας, ΔΕΝ επαναστατεί για καμία τάξη και για κανέναν, ΔΕΝ επαναστατεί καν, απλά αναπαράγει το παράλογο του κόσμου, στον ύψιστο μάλιστα βαθμό

    Κι αν είναι έτσι
    ΠΡΙΤΣ!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ!!
    Οι άνθρωποι δεν κλείνονται σε θεωρίες και "επαναστάσεις", σε "αδερφάτα" και τελετουργικές λατρείες του πυρός, κι όσες θεωρίες και να γράψουν, όση ποίηση κι αν οικειοποηθούν στις αφίσες τους για να πείσουν τους εαυτούς τους, το βλοσυρό, στριφνό, μηχανικό, σκοτεινό, το απόλυτο, το καταπιεστικό και τελικά ύψιστα ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ πρόσωπό τους δεν κρύβεται...

    Συχνότητες Διαταραχής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δικαίωμά σας να επιλέγετε να λέγεστε (και ίσως να είστε) μικροαστός/ή. Θα πρέπει όμως να έχετε και την στοιχειώδη λογική να καταλαβένετε ότι σε μεγάλο βαθμό είναι μέρος της ίδιας της επιλογής σας αυτό που βιώνετε σήμερα. Σαν παράδειγμα μόνο θα σας αναφέρω, τα δάση τα έκαψαν οι κερδοσκόποι αλλά τα οικόπεδα τα αγόρασαν "μικροαστοί" με τον ιδρώτα της δουλειάς τους. Σ' αυτό τον κόσμο θέλετε να ζήσουν τα παιδειά σας.
    Παλιός Εξαρχειώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έμαθα για το μπλογκ από το κείμενο που δημοσιεύτηκε στη σημερινή Καθημερινή και πέρασα δυο ώρες διαβάζοντας τα κείμενά σας. Χαίρομαι που γράφετε αυτά που γράφετε και χαίρομαι με τον τρόπο που τα γράφετε. Είμαι και εγώ κάτοικος Εξαρχείων (ευτυχώς όμως μένω λίγο πιο πάνω από σας) και εξοργίζομαι με την κακοποίηση που υφίσταται η γειτονιά μας, από τους κάθε λογής αντιεξουσιαστές (και τους γνωστούς προστάτες τους), αλλά και με την αδιαφορία του Δήμου. Το μπλογκ σας το έχει δει ο Δήμαρχος και οι διαμερισματικοί σύμβουλοι της περιοχής; Αν όχι, φροντίστε να το δουν. Ίσως κάποιος ντραπεί και κάτι κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ από κοντά! Και δεν νομίζω ότι από τη μια βρισκόμαστε οι "μικροαστοί" και από την άλλη οι "επαναστάτες".

    Η αλήθεια είναι ότι από τη μια βρίσκονται οι κάτοικοι μιας γειτονιάς της Αθήνας και από την άλλη ένα ετερόκλητο πλήθος και, μέσα σε αυτούς, πρεζόνια, μπαχαλάκηδες, δήθεν εξεγερμένοι, αλλά και φοιτητές και φοιτήτριες και νέοι άνθρωποι που θεωρούν in να ξεφαντώνουν στη γειτονιά μας αντί να ξενερώνουν στα στέκια της δικής τους γειτονιάς τους.

    Πώς να το κάνουμε έχουμε δικαιώματα, είτε μας διαπνέουν επναστατικές ιδέες είτε όχι. Έχουμε δικαίωμα να μην αναπνέουμε από τη μια τα χημικά που ρίχνουν οι αστυνομικπί και από την άλλη τις διοξίνες από τους καμένους κάδους των σκουπιδιών που ανάβουν οι "αντεξουσιαστές" αντίπαλοί τους. Έχουμε δικαίωμα σαν ηλικιωμένοι, σαν άτομα με αναπηρίες και κινητικά προβλήματα, σαν παιδιά που πάνε σχολείο ή θέλουν να παίξουν, σαν γονείς που ανησυχούμε από την ανεξέλεγκτη συμπεριφορά του πρεζονιού, ή του μεθυσμένου αλαφροΐσκιωτου, ή του αφηνιασμένου μπάτσου και πάει λέγοντας.

    Και δεν είναι ένας και δυό, να πεις άντε στην ευχή... εδώ κάθε μέρα, κάθε βράδυ, αργίες και Κυριακές λεφούσια από ολόκληρο το λεκανοπέδιο κάνουνε κατοχή στη γειτονιά, με μόνους κερδισμένους κάποιους αετονύχηδες που τζογάρουν στην πτώση της αξίας των ακινήτων στην περιοχή και, μαζί με αυτους, τα συμφέροντα της νύχτας και των ναρκωτικών. Κρατάει χρόνια αυτή η ...κολώνια, ζάφτι πιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μας λένε μικροαστούς; Ποιοί; Οι τουρίστες που έρχονται στη γειτονιά μας για χαβαλέ και την γεμίζουν με σκουπίδια; Αυτοί που χαύουν το Live your dream in Exarcheia που τους πλασάρουν κάθε λογής αετονύχηδες ατζέντηδες; Αυτοί που έρχονται από τις τέσσερεις γωνιές του Λεκανοπεδίου για σαφάρι, για συναρπαστικά κυνηγητά με "γουρούνια"; Όση σχέση έχει η Ντίσνεϋλαντ με την τέχνη, τόσο έχουν και τα Εξάρχεια με την επανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. λίγο άτοπο αυτό - απλά θα ήθελα να καταθέσω την δικιά μου μικρή εμπειρία - ήμουν και γω απ'αυτούς τους τουρίστες που γούσταραν τα εξάρχεια λόγω αυτής της ιδιότυπης υπόστασής τους (ή, αν θέλετε, της εντύπωσης που δίνει), που την έχετε αναλύσει αρκετά σε αυτό το μπλογκ. όταν αποφάσισα λοιπόν κάποια στιγμή να φύγω απο το σπίτι που ζούσαμε με την μάνα μου, τα εξάρχεια ήταν μια πολύ ελκιστική επιλογή για το μελλοντικό μου σπίτι, το οποίο και νοίκιασα. λόγω ενός περιστατικού που μου συνέβη εκείνη την περίοδο (θυσείο, κατά τις 11 σάβ βράδυ) άρχισα να προσέχω πάρα πολύ στους δρόμους όταν περπατούσα κλπ. - και τα Εξάρχεια δυστυχώς δεν είναι και καλύτερη περιοχή να περπατάς εντελώς ανέμελα. προσπαθούσα να βρω και ενθαρρυντικά πράγματα του στυλ, πάλι καλά που είναι έτσι, γιατί θα ωθούμαι να προσέχω τον δρόμο και τους γύρω. λοιπόν, έχω συνηθίσει και το περίφημο "τουλάχιστον στην ελλάδα δεν φοβάσαι να περπατάς την νύχτα" - και λοιπά. και η αλίθεια είναι ότι το κάνω (ή το έκανα) συχνά σχετικά - πάνω απο μια-δύο φορές την εβδομάδα.. το προηγούμενο σάββατο απλώς χαλάρωσα. άφησα την ευδιαθεσία απλώς να με κάνει να ευχαριστιέμαι το περπάτημα περισσότερο απο το να προσέχω μην βγει κανείς περίεργος απο καμια γωνία. ξέχασα 1) ότι είμαι σε άλλη πόλη 2) σε άλλο χρόνο (?) - αυτή την φορά με πιάσανε στα πράσα έξω απο την πόρτα της πολυκατοικίας, με το πιο χαζό κόλπο που βλέπεις σε ταινίες - με ρώτησαν την ώρα. τεσπά, δεν θέλω να επεκταθώ στο τι έγινε κλπ. - ξέρω - λένε - συμβαίνει και τέτοια - έδινα στόχο, είχα πάνω μου πράγματα, ήμουν χαλαρός (έπινα και μια μπύρα στην τρικούπη που περπατούσα), πέρασα και απο τα περίεργα μέρη - πειραιώς, ομόνοια - όλα τα απαραίτητα έκανα θα μου πείτε.. έτσι είναι. απλώς καλώς ή κακώς αυτό το μέρος δεν θέλω να το βλέπω άλλο. θέλω να αλλάξω περιοχή, ευτυχώς έχω ακόμα την δυνατότητα.. στόχο δεν θα σταματήσω να δίνω, αν δεν αλλάξω κάποιες νοοτροπίες - το ξέρω αυτό. απλώς θα ήθελα να πω πως εκτός απο μικροαστός που αναφέρετε πάνω (ίσως και πολύ χειρότερα) είμαι και chicken, όπως αστιευόμενοι το είπαν κάποιοι. απλά σκέφτομαι - να "μην" είσαι chicken είς όνομα τινός;; εις όνομα μιας γειτονιάς που έτσι και αλλιώς δεν άνηκες ποτέ; σαν τουρίστας ήρθα σαν τουρίστας την έπαθα σαν τουρίστας φεύγω. γιατί τελικά δεν μου άρεσε το ξενοδοχείο. απλά είναι κρίμα που με κάτι τέτοια περιστατικά δικαιώνονται πολύς κόσμος γύρω μου που λέγανε τα γνωστά για τα εξάρχεια (μη πας παιδί μου εξάρχεια), και πλέον αντί να τους λέω, τι ξέρετε εσείς για τα εξάρχεια (και τι ήξερα εγώ; και τι ξέρω;), πλέον δεν έχω τι να τους πω. φυσικά μπορεί να με ακολούθησαν απο πριν τα εξάρχεια (ομόνοια γύρω - αλλά απ'αυτό το μέρος είμαι σχεδόν αναγκασμένος να περνάω κάθε φορά που πάω σπίτι, αλλιώς κάνω κύκλο ή πληρώνω διπλά (μάλλον προτιμότερο)). αυτά συμβαίνουν παντού στο κέντρο, το ξέρω. απλά ξαναθυμήθηκα διάφορα που έζησα μικρός, σε άλλο μέρος, μακριά, κάπως πιο γκετοειδές, και προβληματικό, θα έλεγα - μιλάω για.. τον Φόβο - νομίζω πως και η αθήνα, για το κέντρο μιλάω, προς κάτι τέτοιο οδεύει, και αρκετά γρήγορα. ή απλώς i don't fit in. ή απλώς τώρα μαθαίνω την ζωή (αν και αρκετά περασμένης ηλικίας) ευχαριστώ - απλά ήθελα να το πω κάπου. αρα γενικά δεν μιλάω για εξάρχεια, αλλά για το κέντρο σαν σύνολο - απλώς έτυχε να συμβεί εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή